Hotell i Sperlonga i Lazio

Virgilio Grand Hotel

Standard rom Balkong til Standar rom Superior rom Balkong til Superior rom <em>Executive</em> rom

Virgilio Grand Hotel er ikke tilgjengelig for øyeblikket
Virgilio Grand Hotel er ikke en del av In-Italias program for øyeblikket. Men frykt ikke, det er mye annet flott du kan velge mellom.

Vi har derfor funnet frem disse feriehusene i samme område til deg:

>> Se flere alternativer her

>> Les mer om ferie til Sperlonga her
Kun opphold
+Fly & opphold
Nyhet
Voksne
Barn
Alder på barn på hjemreisetidspunktet
Rom / leilighet 1
Flere søkemuligheter
Henter innhold

Virgilio Grand Hotel er et nytt og moderne hotell, som ligger i den enestående og fasinerende byen Sperlonga, hvor man opplever en fantastisk, sydlandsk stemning. Hotellet ligger kun ca 250 meter fra stranden.

Fasilitetene

Hotellet har et innbydende svømmebasseng,med jacuzzi-funksjon, treningsrom, bar, loungeområde, hall, garasje med plass til ca. 60 biler og utendørs parkeringsplass med ytterligere 15 plasser. I hotellets to restauranter serveres det både lokale og nasjonale retter.

Les mer om Virgilio Grand Hotel

Rommene

De forskjellige rom-typene er Standard, Superior og Executive. Mange av rommene har balkong. Alle rommene er utstyrte med aircondition (selvstendig), minibar, satelitt-tv og telefon.

Sjul teksten

Gjesteanmeldelser av Virgilio Grand Hotel

Les personlige anmeldelser av Virgilio Grand Hotel som ligger i Lazio. Bedømmelsene av hotellet er skrevet av gjester som har reist med In-Italia. Samtlige anmeldelser er naturligvis usensurerte slik at du får en ærlig beskrivelse og anmeldelse av Virgilio Grand Hotel. I tillegg til vurdering av selve hotellet kan du også få gode tips fra gjestene våre om emner som utflukter, restauranter, severdigheter, strender, lokal transport og mye mer.

Se alle 6 anmeldelser fra Virgilio Grand Hotel

OK

Vi hadde bestilt, og fått bekreftet 2 dobbelrom med balkong. Ved tildeling av rom i resepsjonen spurte vi om rommene hadde balkong, og fikk bereftet dette. Begge rommene lå i kjelleretajen, og det ene hadde en liten terrasse under gatenivå, og det andre var helt uten balkong. Vi tok dette opp med resepsjonen, og fikk omsider beskjed at dette var alt som var ledig, men at vi neste dag skulle få bytte til to rom med balkong. Vi fikk nye rom neste kveld, det ene med balkong og det andre uten balkong. Ved henvendelse i resepsjonen fikk vi samme svar som forrige dag: " Det er det eneste vi har i dag, men dere kan få bytte i morgen" Siden vi syntes at vi hadde brukt nok tid til å pakke inn og ut av rom, avsto vi fra dette, da vi likevel ikke kunne vite om vi ville få balkong ved neste bytte.

Restauranten stengt --> PEFEKT!!!

Hotellet var moderne, og hadde mange ledige rom. Utenfor sensongen er det lite folk her. Det som faktisk ble det beste med turen kom av at hotellets restaurant var stengt pga. renovering, og vi hadde halvpensjon. Vi fikk derfor spise på en kjempehyggelig restaurant 3-400 meter fra hotellet. Der var maten fantastisk og personalet var superhyggelig. Det ble det beste med hele reisen!

Sperlonga - en perle som var bedre en forventet

Tusen takk til In-Italia som har anbefalt oss flere reisemål, deriblandt Sperlonga.
Etter å ha besøkt både Menoglia og Toscana tilbragte vi de siste 5 dagene i Sperlonga før 1 dag i Roma. Sperlonga var en utrolig koselig by. Hotellets beliggenhet var perfekt, eneste jeg savnet var utsikt, veldig bra ekstraservice med egen shuttlebil til og fra hotellets private strand. Selve hotellet var veldig bra, rommet vårt kunne vært bedre, men vi var sene med bestilling så det er vel en sammenheng.
Førsteinntrykket av den "nedre byen" med fin strandpromenade og god atmosfære var veldig positiv, men når vi kom opp i selve gamlebyen med trange smug, små butikker, restauranter og torg... DA ble vi bergtatt, et nydelig sted som jeg 100% sikkert skal tilbake til.

Virgilio

Jeg hadde svært tidlig booket et executive rom med balkong, og da vi sjekket inn og fikk et knøtt lite dobbeltrom i underetasjen med to ekstra senger stuvet inn på, ble jeg svært skuffet! Heldigvis fikk vi byttet rom dagen etter, da til 2.etasje, et litt større rom med en liten balkong. Disse rommene er likevel for små til å anbefale som familierom, så der føler jeg meg lurt av reklamen! Beliggenheten er flott i forhold til gamlebyen og stranden. Man bør imidlertid være oppmerksom på at det koster 20! € å leie to solsenger m parasoll, og da har man fått 5€ rabatt fra hotellet. Svindyrt! Å ha bilen i hotellets garasje koster 10€ pr dag. Greit nok, men tungvint siden man må levere nøkkelen i resepsjonen slik at de har mulighet til å flytte på bilen da det var overfylt i garasjen. Ubekvemt! Personalet var imøtemmende og hyggelige, vi har ingenting å utsette på dem! :)

Bente og Kai fra Bø i Norge boede på Virgilio Grand Hotel i Sperlonga fra d. 29. maj til d. 4. juni 2011.

Vi har kommet oss vel hjem etter noen fine dager i Spelonga. Det var et flott sted, bra hotell, fine strender og bademuligheter. Vi koste oss på stranda og var ut på gå-turer, rundt gamlebyen og litt opp i høyden. Vi var heldig med været, en fin og avslappende ferietur.

Skal jeg anbefale stedet til venner vil jeg anbefale dem å tenke ut, hvordan de skal komme fra flypassen og til Spelonga. Vi bruket tog og det gikk greit, men vi hadde litt problemer å komme fram det stiste stykket, for det var ingen som kunne si oss når bussen gikk. Den kom tilslutt, etter at vi hadde ventet i 1,5 time. Vi prøde å ringe hotellet, men de fikk vi ikke kontakt med. Dette er noe dere bør opplysen ders kunder om som ønsker å dra til Sperlonga.
Det jeg kan si er at jeg gjerne kan dra tilbake, men da vet jeg at det er viktig å ha lagt opp hele reisen far A-Å.

May og rejsepartner fra Asker i Norge boede på Virgilio Grand Hotel i Sperlonga fra d. 22. til d. 28. maj 2010.

som vanlig ble alt vellykket med dere som arrangør. Hotellet overgikk forventningene, superhyggelig personale og meget god mat på hotellet. Vi hadde bestilt halvpensjon, og valgte og spise HVER kveld på hotellet. Selve byen er et eventyr, og det var jo stille og rolig på det tidspunktet vi hadde valgt å dra. Lite tips: en av "lidoene" hadde rabatt fra hotellet, det oppdaget vi ved en tilfeldighet! Ellers er jeg i gang med å forberede min neste tur, og for 5. eller 6. gang vil det bli med deres hjelp!